شعر جدید خلیل جوادی به نام حاج آقا

دسامبر 28, 2008 at 11:45 ب.ظ. ۱ دیدگاه


آدمي مي شناسم از دوزخ…خوف وتشويش دارد و من نه || بس که مي ترسد از عذاب خدا…هول از آتيش دارد و من نه || دائما ذکر گويد و تسبيح…در کف خويش دارد و من نه || قلبي آکنده از خدا و سري…باطن انديش دارد و من نه || بس عجول است در رکوع و سجود…گوئي او جيش دارد و من نه || تا رسد زآسمان به او الهام…دوسه تا ديش دارد و من نه || گوئيا با خدا بود فاميل…او که اين کيش دارد و من نه || بهر ماموريت ز بيت المال…هي سفر پيش دارد و من نه || بر نگشته ز انگليس هنوز…سفر کيش دارد و من نه بهر حج تمتع و عمره…کوپن و فيش دارد و من نه || زندگي تخته نرد اگر باشد…او دو تا شيش دارد و من نه || پانزده تا مغازه يک پاساژ…توي تجريش دارد و من نه || در دزاشيب باغ و در قلهک…خانه از خويش دارد و من نه || پانزده تا عيال صيغه و عقد…بي کم و بيش دارد و من نه || گرچه با گرگها بود دمخور…ظاهر ميش دارد و من نه || داني او اين همه چرا دارد؟…چون که او ريش دارد و من نه

Entry filed under: شعر و ادب. Tags: , , , .

زندگی نامه شیخ بهایی دانلود مستقیم از youtube

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. محمد صادق  |  سپتامبر 2, 2009 در 2:54 ب.ظ.

    سلام
    خوشا آنان که الله یارشان بی / که حمد و قل هو الله کارشان بی
    خوشا آنان که دائم در نمازند/ بهشت جاودان بازارشان بی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


خوراک (مطالب من را با فید خوان دنبال کنید)

تماس با من:omidanehh@yahoo.com ‎‎ ‎

تازگی ها من چی گفتم

آمار وبلاگ

  • 74,542 نفر

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

برترین مطالب

گیر افتادن

page counter

برای شادی روح پدرم لطفا فاتحه بخوانید.

‎‎‎ باورم نيست پدر رفتي و خاموش شدي/ ترك ما كردي و با خاك هم آغوش شدي/ خانه را نوري اگر بود ز رخسار تو بود / اي چراغ دل ما از چه تو خاموش شدي

امید در فلیکر

Clicky Web Analytics

Clicky

free counters

RSS شبکه اجتماعی ایرانیان dailyfa club

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

